به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین در ابتدای این جلسه که با حضور مسئولین دفاتر پیشخوان، کارشناسان شرکت آب منطقه ای قزوین و نماینده مشاور پروژه برگزار شد، خانم مهندس امان آبادی ناظر پروژه توضیحاتی درخصوص نرم افزار یکپارچه حفاظت و امور مشترکین (ساماب) به حاضرین ارائه نمود.
ایشان در ادامه افزود: با راه اندازی این سامانه که در راستای تکریم ارباب رجوع پیاده سازی شده است، زمان رسیدگی به درخواست ها به طرز چشمگیری کاهش خواهد یافت. همچنین کلیه پرداخت های مربوط به هزینه های کارشناسی و حق النظاره از طریق این درگاه قابل پرداخت می باشد.
در ادامه این دوره آموزشی نحوه ثبت درخواست ها، نحوه پیگیری روند انجام پرونده ها و رسیدگی به درخواست متقاضیان توسط مشاور پروژه شرکت تحلیل گران سیستم زاگرس به مسئولین دفاتر پیشخوان آموزش داده شد.
لازم به ذکر است: با واگذاری خدمات شرکت در بخش حفاظت به دفاتر پیشخوان، بسیاری از مراجعات متقاضیان به شرکت آب منطقه ای کاهش پیدا خواهد کرد و متقاضیان از طریق سامانه پیامکی و نزدیک ترین دفاتر پیشخوان محل سکونت خود می توانند پیگیر درخواست ها و روند انجام پرونده های خود باشند.