بنا به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین : آقای حسینی مدیر کل دفتر منابع انسانی استانداری در ابتداي جلسه با اشاره به نتایج ارزیابی عملكرد سال 88 دستگاههاي اجرائي كه در سال 89 انجام گرديد ، عملکرد شرکت آب منطقه ای را در سال مذكور که موفق به کسب رتبه اول در بین كل دستگاههای اجرائی استان گرديده بود رضايت بخش اعلام نمود و افزايش میزان رضایت مندی ارباب رجوع از شرکت آب منطقه ای قزوين را در مقایسه با سالهاي گذشته كه از ميزان متوسط كشوري و استاني نيز بالاتر ميباشداز موفقيتهاي اين شركت نام برد و اظهار امیدواری نمود كه اين شركت كماكان در سال 89 نيز براساس گزارشات و خدمات ارائه شده و عملكرد مربوطه موفق به کسب رتبه عالی گردد . وی افزود : عملکرد مثبت در بحث تفاهم نامه تحول اداری ، ارائه خدمات الکترونیکی، اجرای طرح دور کاری، اجرای طرح تکریم و رضایت ارباب رجوع از جمله مواردی است که باعث ارتقاء جایگاه این شرکت در سطح بالاتر خواهد شد. در ادامه اين جلسه مهندس كيومرث دانشجو مديرعامل شركت آب منطقه اي قزوين ضمن اشاره به فعاليتهای شركت از بدو تأسيس تاكنون اظهار داشت: تلاش زیادی در طول این مدت بعمل آمده است تا عملکرد شرکت در سطح قابل قبولي قرار گيرد. وي اعلام نمود اين تلاشها صرفاً براي کسب مقام نبوده است بلکه اين اقدامات در راستای تحول اداری و خدمت هرچه بيشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و امیدواریم در آينده نيز در انجام اين تحولات موفق باشیم . مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ضمن اعلام رضایت بخش بودن روند رو به رشد شرکت ، به تعامل و همكاريهاي بعمل آمده با دانشگاهها و مجامع علمي برای انجام پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی ، تنظيم ساليانه برگزاري جلسات کمیته ها درطول سال ، ساماندهی و افزايش بهره وري نیروی انسانی شركت از طريق تأمین نیروی انسانی با تخصصهای مورد نیاز و همچنين بالا بردن توان علمی نیروهای انسانی موجود از طریق دوره هاي آموزشي کاربردی و کسب نتایج مطلوب از اين اقدامات در رابطه با افزايش كارآيي و مهارت كاركنان در ارائه خدمات هرچه مطلوب تر به مراجعين ، استفاده از طرح دور کاری و ساير موارد ديگر در رابطه با فعالیتهای مهم طرح تحول اداری اشاره نمودند . در ادامه اين جلسه نظرات كليه حاضرين مورد بررسي قرار گرفت و تصميمات لازم براي اقدامات آتي شركت بعمل آمد.