به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان قزوین منصور ستوده مدیر عامل این شرکت در این خصوص اظهار داشت: ما به عنوان یک شرکت خدمت رسان در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد و تحقق مصادیق حقوق شهروندی همواره به دنبال دریافت و شنیدن ایده ها، درخواست ها، پیشنهادات، مشکلات و انتقادات مردم استان در حوزه فعالیتهای جاری خود هستیم تا بتوانیم هم راستا با شعار سال ضمن پاسخگویی مناسبی در جهت رفع مشکلات مردم، گام های موثری را نیز در جهت جهش تولید با کمک مردم برداریم.
وی افزود: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) از جمله سامانه هایی است که مردم میتوانند بی واسطه با مدیران ارشد استان ارتباط برقرار کرده و موضوعات و درخواستهای خود را با آنها در میان بگذارند، ما نیز بر حسب وظیفه و بنا بر دعوت مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استان به طور متناوب در این محل حضور به هم رسانده تا بتوانیم ضمن شنیدن مشکلات مردم راهکارهای مناسبی را نیز در جهت رفع و حل آنها ارائه نماییم.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای قزوین در پایان تصریح کرد: در کنار سامانه سامد در جهت استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی بی واسطه روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت ۱۰ لغایت ۱۲ نیز ملاقات عمومی و ارتباط چهره به چهره با متقاضیان در این شرکت برقرار بوده و مراجعین میتوانند در صورت نیاز در این روز با مراجعه به شرکت موضوعات و مشکلات خود را به طور مستقیم با مدیرعامل و معاونین شرکت در میان بگذارند.
شایان ذکر بیشتر موضوعات مطرح شده با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین در خصوص تعیین تکلیف چاه های فرم یک و فرم پنج، میزان رها سازی آب کانال، حق آب های سد نهب، تخصیص آب دامداری و ساخت و سازه های انجام شده در حریم و بستر رودخانه های استان بود.