قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت آب منطقه ای قزوین را به اطلاع میرساند:
1- تارنمای شرکت آب منطقه ای قزوین مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و نظرات و پیشنهادات شما متقاضیان گرامی(در قالب میز خدمت) از طریق" تماس با ما" یا" میز خدمت الکترونیکی " را دارد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه هایمدیریت عامل ، فناوری اطلاعات و روابط عمومی شرکت ، و سایر حوزه ها ، تماس برقرار نمایید.
2-به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام ودر صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
3-تارنمای شرکت آب منطقه ای قزوین بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال ونقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.
4-اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
برای اطلاع رسانی هر گونه گزارش خطا ،شامل خطاهای فنی و غیر فنی با دفتر فناوری اطلاعات از طریق تلفن8-33239655-028 و یا پست الکترونیک Info@qzrw.ir تماس حاصل نمایید.
خدمات اطلاع رسانی:
لیست خدمات قابل ارائه
شناسنامه خدمات دستگاه
اخبار
مناقصات و مزایده ها
خدمات تعاملی:
خدمات الکترونیکی
تماس با مدیران ارشد دستگاه
سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات
نظرسنجی آنلاین
دسترس پذیری:
این خدمات همواره دردسترس می باشند و موارد احتمالی خروج از دسترس، از طریق تارنما اطلاع رسانی می گردد.
نگهداری و تغییرات خدمت:
در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده
خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود.